Kystvej 55, 6200 Aabenraa. 74628985    40423346  asc@aabenraa-sejlclub.dk   Hverdage 9.00-10.00  Lørdag og søndag lukket

asc logo negativ lille 100

Dejlig Camperplads
Gæstesejlere er velkomne

Bliv sejler

Kunne du tænke dig at blive sejler?

Sejlerskolen    Havkajak

Standerhejsning

Klubben indbyder til standerhejsning

lørdag den 27. april

Der holdes en tale, vi synger en sang og afslutter med kaffe og wienerbrød i klublokalet.
Der er ingen tilmelding.

Katrine ASC

I efteråret tog en ung pige på 17 år kontakt til os, Katrine. Hun var lige flyttet fra Sjælland til Aabenraa, da hun skulle i lære som sejlmager hos den lokale virksomhed Elvstrøm Sails.

Katrine ville gerne være frivillig i vores ungdomsafdeling og starte træning op for unge mennesker, der gerne vil lære at sejle optimistjoller og J80’ere.

Et fantastisk initiativ fra en ung pige, der har flyttet bopæl mange kilometer væk for at udleve sin drøm/passion og samtidig har tænkt over, hvordan hun kan bruge sin fritid på det lokale foreningsliv, hvor hun kan lære sine evner fra sig.

Nu er alle sejl sat ind i Aabenraa Sejl Club for at finde frivillige hjælpere, som kan hjælpe Katrine med de praktiske opgaver.”

Lidt mere om Katrine:

• 18 år