Kystvej 55, 6200 Aabenraa. 74628985    40423346  asc@aabenraa-sejlclub.dk   Hverdage 9.00-10.00  Lørdag og søndag lukket

asc logo negativ lille 100

Oversigt over turbøjer i vort område

Turbøjer

Så er sejlsæsonen i gang og byder på mange spændende oplevelser. Har du prøvet at ligge ved en turbøje og nydt stilheden og den flotte udsigt?

Dansk Sejlunion og Danske Tursejlere udlægger hvert år 300 turbøjer som du som medlem af Aabenraa Sejl Club frit kan benytte.

Du har adgang, når en af de 2 forningers standere vejer fra dit flagspil. Har du ikke en, så kan du hente Dansk Sejlunions stander på havnekontoret i kontorets åbningstiden.

Hvor finder du dem. På dette link kan du læse mere om bøjerme, eller du kan hente Dansk Sejlunion's app "Tursejler", som giver rigtig mange gode oplysninger om havne og turbøjer i Danmark. Hent den her til

Vil du vide mere så se nærmere på Dansk Sejlunions hjemmeside for tursejlere